- FAQ
- Bestelinfo
Bestelinfo
Bij Manuka-huidverzorging.nl betaalt u veilig en snel via het betalingssysteem van iDeal. iDeal waarborgt de veiligheid, makkelijkheid en transparantie van uw transactie.
( iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, geen bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Zodra de betaling door ons is ontvangen zal de bestelling per direct door Manuka-huidverzorging.nl worden verwerkt en de huidverzorgingsproducten en/of honing naar uw worden verzonden.
Hoe worden mijn huidverzorgingsproducten
en/of honing verzonden?
Op de dag dat uw bestelling gereed is, zullen wij u dit per email laten weten. Wij bieden uw bestelling dezelfde dag aan bij de vervoerder. Op door de weekse dagen; vandaag besteld voor 16.30 uur, de volgende dag (binnen Nederland) bij u afgeleverd. Het verzenden van de producten geschiedt (in de meeste gevallen) door middel van de postdienst van PostNL.
Wanneer u een bestelling plaatst die niet per briefpost verstuurd kan worden, zal dit met de pakketdienst verstuurd worden. PostNL zal twee pogingen ondernemen om het pakket bij u af te leveren, waarna zij het pakketje eventueel bij een van de buren afgeven. Indien het pakket bij een van uw buren is afgeleverd zal u hier van op de hoogte worden gesteld d.m.v. een brief in de bus.
Tip: Bent u niet vaak thuis? Laat uw bestelling dan op uw werk, bij vrienden of familie afleveren.
Worden er verzendkosten berekend?
Bij bestellingen tot € 75,00 wordt er een bijdrage in de verzendkosten berekend van € 5,50. Vanaf € 75,00 wordt de bestelling kosteloos verzonden.
Wat moet ik doen wanneer de aflevering van mijn bestelling niet klopt?
Wij doen onze uiterste best om dit te voorkomen. Mocht er toch iets misgegaan zijn met uw bestelling, neemt u dan contact op met onze klantenservice: 06 21390621 of stuur een email naar Manuka huidverzorgingsproducten.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen zijn inclusief btw, op de factuur wordt de btw apart vermeld.
Kan ik een bestelling annuleren?
U kunt een bestelling annuleren door een mail te sturen naar: info@manuka-huidverzorging.nl
Vergeet niet je ordernummer in de mail te plaatsen, deze staat in uw mail die u hebt gekregen na de bestelling.
Ik heb problemen met inloggen:
Vaak ligt dit aan je instellingen. (je emailadres wordt bijvoorbeeld al automatisch ingevuld wanneer je de eerste letter typt) Hoe los je dit op:
Kijk onder: de internet opties.
Onder de tab inhoud zit een kopje Auto complete. Onder de knop instellingen hiervan kan je het een en ander wijzigen. Succes.
Houd je problemen met inloggen, neem dan contact met ons op.
Levering aan bedrijven
Manuka huidverzorgingsproducten levert ook rechtstreeks aan bedrijven. Wanneer u 12 stuks van een product of meer wenst te bestellen, komt u in aanmerking voor bedrijfsvoordeel. Om schoonheidssalons en wellnesscentres kennis te laten maken met onze producten, hebben wij diverse startpakketten voor een aantrekkelijke prijs samengesteld. Bent u geïnteresseerd om zaken met ons te doen, neemt u dan contact met ons op via info@manuka-huidverzorging.nl of u kunt hieronder het contactformulier invullen.
We kijken ernaar uit om met u zaken te doen!
Heeft u nog vragen, vul dan het formulier in en u ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord van ons.
Ăśberschrift
Lorem ipsum dolor sit amet.